Sunday, March 15, 2015

Invasion af dansker

Det har været lidt sløjt med opdatering og det bliver det nok også i fremtiden, men jeg lover at poste et par billeder i ny og næ så man kan følge med vores liv i Østrig.


Først kom Familien Holst på besøg. Faktisk kom de på skiferie og vi besøgte dem i Flachau, men kørte til Alpendorf for at få middag. Det var et super hyggeligt sted og vi var så heldig at se DJ Øtsig.....et eller andet


Denne week end havde vi besøg af familien Poulsen og selvfølgelig skulle vi en tur på Schnitzel Wirt for at få en fantastisk og enorm stor schnitzel......ingen var sulten da vi forlod restauranten


Sidste uge var jeg på messe i Frankfurt, hvor Grundfos havde et lotteri, hvor hovedpræmien var en BMW i8........man har jo lov at savle lidt :-)


Jeg var med nogle kollegaer i Hintertux for at stå på ski. I Hintertux har de Østrigske stejleste løjpe, med en hældning på 78 grd. det er tidspunktet før lodret. Løjpen kaldes da også Harakiri som er meget rammende....jeg overlevede dog.


Det hele startede med at Kasper og Emil ville tjene lommepenge til en ny computer. Jeg sagde for sjov at de kunne rydde haven for sne og tjene 10 EUR. Det tog de bogstavlig og 3 timer senere var der en fin lille løjpe i baghaven....hvem har egen løjpe i baghaven ?? ikke dårligt :-)


Familien Okkels kom også på besøg og Thomas er lige så skitosset som mig, så vi fik nogle fantastiske timer i Zauchensee i fantastisk vejr.


No comments: