Sunday, March 15, 2009

Ugen hvor Camilla fik 2 nye korsbånd

Først fik Pia hund så måtte hun også have en ny bil........ billedet er fra Salzburg automesse, hvor drengene og jeg var nede og savle



En pige med to nye korsbånd og uden maskare

Kasper og Emil er ved at gøre klar til vinterbadning


Det er ikke til at se, men det er Alfi Pia, Kasper og Emil

klar til kamp. Efter en dokumentar udsendelse i fjernsynet om stenaldermænd blev stuen forvandlet til huler og kamppladser


Ret meget mere sne og man kan ikke se Alfi


Mandag var skæbnesdagen for Camilla. Hun skulle for kniven om morgenen kl. 8:00 og kl. 14:00 tog vi til hospitalet, hvor vi fandt Camilla halvt vågen i hospitalssengen. Hun havde haft en hård formiddag, men smerte og opkast. Nu var hun holdt med at kaste op, men hun var stadigvæk i smerte. Vi fik fat på en sygeplejerske, der gav hende noget smertestillende, hvilket hjalp men de næste 1½ time vi blev hos hende sov hun pga. medicinen.
,
Næste dag var det Emil og jeg der skulle besøge Camilla. Pia og Kasper var ved læge da Kasper havde haft en forfærdelig hovedepine i 2 uger. På vej til hospitalet oplevede jeg noget af den ligefremme fornuft børn besider. Jeg fik sagt, at nu måtte vi håbe Camilla havde det godt, hvor til Emil svarede: Det tror jeg ikke far, hvis hun havde det godt ville hun ikke være på hospitalet.
,
Alfi er ved at falde til, den er enda begyndt at opføre sig som en vagthund. Når den høre en lyd den ikke kender begynder den at gø, hvilket har været meget irriterende her i første uge, hvor den ikke kendte "husets lyde". heldigvis er det en klog hund, så nu gøer den ikke mere af de normale lyde.
,
Tirsdag fik vi ny bil. De nye koncern politikker omkring størrelse og CO2 udslip gjorde, at vi måtte af med vores fantastiske BMW X5, nu skulle vi ned i en AUDI A6 2,7L diesel. Det er aldrig sjovt at skulle bytte for noget mindre end hvad man har, men vores nye AUDI køre nu helt godt. Første store test bliver når vi skal hjem i Påsken, men med de to display på hver nakkestøtte og DVD player, kommer vi sikkert ikke til at høre så meget til børnene.
,
Fredag hentede vi Camilla på hospitalet. Hun havde gjort utrolige gode fremskridt med knæet og måtte komme hjem til week enden. Hun var utrolig glad da hun kedede sig forfærdelig på stuen, hvor hun var helt allene. Hjemme blev hun placeret på den lille sofa og fuld opvartning fra mor og far. Vi andre 4 (5 med Alfi) måtte sidde i 3'er sofaen, livet er ikke retfærdigt, men vi forventer hun betaler tilbage på et senere tidspunkt.
,
Lørdag var mandedag. Kasper, Emil og jeg tog til biludstilling i Salzburg. Det var mest almendelige biler, men som i kan se af ovenstående billede var der enkelte, der skilte sig ud fra mængden. Kasper og Emil var mest vilde med dem der havde flammer malet på siderne, hvor jeg gik mere op i hvor mange HP motoren besad, men sådan er vi jo alle så forskellige :-).
,
Søndag var jeg som sædvanlig på bakken om morgenen, men jeg er bange for at det er en af de sidste gange, da der var plus grader selv på toppen. Jeg fik dog et par timer på ski inden jeg igen tog hjem til familien. Her hyggede vi os indendøre hele dagen, da det stod ned i stænger udenfor.
,
Servus Fam. Mortensen



1 comment:

Coton of Daliara said...

Hi Bo and Pia, thanks for the new pictures from Alfi :-)I wait every sunday to read news and see new pictures.
Hope Camilla feels better now.
Many hugs Birgit