Sunday, November 23, 2008

Sneen kom til Østrig i uge 47

Så kon sneen endelig til Østrig. Her er Kasper og Emil ude og kælke. emil overlevede styrtet.

Dette er fredag hvor sneen begyndte, som I kan se er drengene vildt begejstret
Med sne følger sneboldtkamp


Camilla er også med i kampen


Ugen begyndte med problemer, da Kasper og Emil havde set på Dansk TV at der kom sne i Danmark. Jeg måtte derfor love at der også kom sne i Østrig (jeg havde set den Østriske vejrudsigt). Sneen kom fredag aften og Lørdag morgen lå der ca. 5 ca. sne i dalen (Salzburg).
.
Lørdag tog børnene og Jeg op på Gais berg, hvor der næsten oppe ved toppen ligger en lille idyllerisk restaurent. Her var der andre børn på kælke, bobslæder og andre redskaber de kælkede på. Der var også mere sne end i dalen, så vi nød den ½ m sne, incl. et lille flyvehop, hvor Kasper slap tyngtekraften for et kort øjeblik.
Søndagen tilbragte vi hjemme, hvor vi gik i haven og byggede en "lille" sneborg, der var trods alt ikke så meget sne. Men med hele familien i haven, hvor der var sne over alt, endte det selvfølgelig i en gigantisk sneboldtkamp. Kampen var ulige, 3 børn mod mig, efter ganske kort tid måtte de trække sig og jeg kunne udråbes som sejerherre.
.
Næste uge starter ski sæsonen så jeg kunne godt forestille mig vi skal ud og stå på ski, men mere om det på næste søndag. Indtil da ha en go uge 48.
Servus/Fam. Mortensen




No comments: